Posnetek webinarja, 21.5.2020: Moderna pisarna v oblaku

V četrtek, 21. 5. 2020, smo v MPIK izvedli webinar na temo Moderna pisarna v oblaku - osnova za učinkovito delo in sodelovanje na daljavo. Izvedela sta ga Nejc Založnik in Miha Zajc iz podjetja GOV-IS d.o.o., ki je med drugim član skupnosti MPIK.

V zadnjih mesecih se je za večino zaposlenih v pisarnah klasična pisarna preselila v njihove domove. Podjetja, ki že koristijo moderno pisarno v oblaku, so tako še bolje izkusila, da je vrednost takšne rešitve res neizmerna za učinkovito sodelovanje, komuniciranje in urejanje dokumentov.

V to trditev smo se prepričali tudi na našem webinarju. Spoznali smo skupek poslovnih aplikacij Microsoft 365, ki nudijo popolno in inteligentno rešitev za ustvarjalnost in varno sodelovanje: SharePoint, Microsoft Teams, Microsoft Forms, Microsoft Power Automate, Power BI in Power Apps.

Podrobneje je bilo predstavljeno orodje Microsoft Teams, ki predstavlja središče za skupinsko delo v Office 365. Je najboljši približek pisarne, ki omogoča enostavno in varno komuniciranje (sestanke, chate, klice, videoklice), sodelovanje z vsemi integriranimi aplikacijami Microsoft 365 in prilagoditve oz. razširitve z več kot 150 ostalimi aplikacijami.

Na koncu smo spoznali še orodji Veeam Backup, rešitev za varnostne kopije in obnovo podatkov, ter Vade Secure za zaščito pred spletnimi prevarami.


Posnetek webinarja: Moderna pisarna v oblaku - osnova za učinkovito delo in sodelovanje na daljavo


Projekt »SIO RRA Koroška 2020-22« sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

logotipi_mpik_sio_vsi_v6
Deli 
crossmenu Na vsebino
Politika zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku, omogočajo pa dodatne funkcije delovanja kot je prepoznavanje vas, ko se vrnete na naše spletno mesto. To nam pomaga pri razumevanju, kateri deli spletišča se vam zdijo najbolj zanimivi in ​​koristni.