Vitki okvir (ang. lean canvas) je enostavno in učinkovito orodje za opisovanje, vizualizacijo, ocenjevanje in spreminjanje poslovnega modela podjetja. V start-up podjetništvu nekateri vitki okvir imenujejo kar sodoben oz. mini poslovni načrt.
Z vitkim okvirjem lahko dejansko na enem listu opišemo vse bistvene gradnike poslovnega modela. Prednost je, da ga lahko hitro spreminjamo in prilagajamo skladno z ugotovitvami, ki jih dobivamo od kupcev ali uporabnikov. Skratka z vsem, kar nam sporoča trg.
Primeren je tako za tiste, ki ste šele v fazi razvoja ideje, kot tudi tiste, ki že imate podjetje.
Na tem mestu ti ponujamo vitki okvir v različnih oblikah. Tako da ga lahko izpolnjuješ na način, kot tebi najbolj ustreza:
Avtor vitkega okvira je sicer Ash Maurya, ki ga je predstavil v knjigi Delaj vitko (Running lean). Izpeljal ga je iz poslovnega okvirja (angl. BMC - business model canvas), ki ga v knjigi Business Model Generation opisuje Alex Osterwalder.
Imaš dodatna vprašanja? Želiš pomoč pri izpolnjevanju vitkega okvira?
Kontaktiraj MPIK, z veseljem ti bomo priskočili na pomoč!