četrtek, 18. november 2021, 9:00 – 12:00
lokacija: online dogodek na platformi Zoom
Amazon, ki se je razvil iz prodajalca knjig, je danes največji spletni trgovec. V ZDA izvede več kot 50 % vseh spletnih nakupov, v Evropi med 27 % in 40 %. Njegova rast je izjemna in se bo iz leta v leto le še povečevala. Je trgovec, ki je vedno korak pred konkurenco, saj neprestano ponuja nove storitve, s katerimi razvaja svoje kupce in dviguje stopnjo zaupanja.
Še dve dejstvi, zakaj Amazon in zakaj je morda tudi tvoj dobičkonosni kanal prodaje. Amazon v Evropi načrtuje odprtje kar 1300 novih skladišč, s katerimi želi storitev Prime Now z dostavo v 2 urah približati evropskim kupcem. In še - kupci na Amazonu zapravijo 5-krat več kot na eBay-u.
Z udeležbo na dogodku boste spoznali:
- kako kreirati račun na Amazonu,
- kako pripraviti tržno analizo,
- pomembnost dobrega »listinga«,
- marketing in gradnjo blagovne znamke na Amazonu,
- optimizacijo logistike,
- vse skupaj pa bo Nik začinil z deljenjem svoje celotne izkušnje s prodajo na Amazonu.
Dogodek je namenjen:
- vsem, ki bi radi uspešno prodajali na Amazonu,
- vsem, ki vas na splošno zanima, kako Amazon deluje.
Prijava ni več možna. Na tej povezavi pa si lahko ogledate posnetek webinarja.
Prihodnje aktivnosti spremljajte v rubriki "Aktualno".
Izvajalec
Nik Vene,
ustanovitelj & CEO pri NV Holders d.o.o.
- svetovno prepoznavna blagovna znamka NV Holders,
- globalno podjetje (90% prodaje v Ameriko),
- preko 50.000 prodanih produktov na spletu,
- 2 uspešni Kickstarter kampanji (zbranih 158.000 $),
- preko 1,5 mio ustvarjenega prometa na Amazonu.

Potek in navodila za spremljanje (18. 11. 2021)
Dogodek bo potekal online z uporabo video konferenčne platforme Zoom. Navodila v zvezi z dostopom do webinarja ter ostale podrobnosti boste prijavljeni prejeli dan ali dva pred dogodkom.
9:00 - 9:05 | Pozdrav ter predstavitev aktualnih podjetniških podpornih aktivnosti |
9:05 - 10:00 | Prvi del programa |
10:00 - 10:05 | Odmor |
10:05 - 11:00 | Drugi del programa |
11:00 - 11:05 | Odmor |
11:05 - 12:00 | Tretji del programa ter vprašanja & odgovori |
>> Kliknite tu za brezplačno prijavo
Udeležba je BREZPLAČNA, OBVEZNA PA JE PRIJAVA (do 16. novembra 2021).
Organizator: Mrežni podjetniški inkubator Koroška
Dodatne informacije: jure.knez@rra-koroska.si I 059 085 190
Dogodek poteka v okviru projekta »SIO RRA Koroška 2020-22«, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.
