torek, 17. november 2020, 9:00 – 12:30
lokacija: online dogodek na platformi Zoom
Kdo rad prodaja? Na to vprašanje le redki dvignejo roko. Še eno vprašanje: ali bi bilo za vaš startup/podjetje koristno, če bi imeli vsaj enega izjemnega prodajnika ali prodajnico? Torej potreba je! Lepo vabljeni na online delavnico, da skupaj ugotovimo, kako lahko s kreativnimi prijemi sprostimo in razvijemo vaš prodajni potencial!
Spoznali bomo prebojno kreativno tehniko, ki bo pomnožila učinke naših marketinških in prodajnih akcij. Dobra doza uporabnih tehnik (pa tudi par trikov) na tokratni online MPIK Delavnici s podjetnikom, trenerjem prodajnikov, futuristom in avtorjem Blažem Brancem (Baltazar consulting, NewcompanyX).
Z udeležbo na dogodku boste spoznali:
- najbolj pogosta omejitvena prepričanja v zvezi s prodajo,
- 3 preproste napotke, kako samemu sebi priljubiti prodajo,
- problemski pristop (problem-solution fit) za racionalno komunikacijo brez osladnosti in izgubljanja energije,
- dober assessment je že pol rezultata (druga polovica pa rutine),
- kako biti dober »closer«,
- tehnika za introverte in vse druge, ki rajši ne bi prodajali, pa morajo, ker se samo z marketingom ne da narediti vsega.
Dogodek je namenjen:
- potencialnim podjetnikom,
- obstoječim (mlajšim) podjetjem / start-upom in
- vsem, ki bi radi oboje: bili bolj uspešni v prodaji IN bolj uživali v njej.
Prijava ni več možna. Spremljajte pa naše prihodnje aktivnosti v rubriki "Aktualno".
Izvajalec
Blaž Branc,
direktor Baltazar consulting in NewcompanyX
- 18 let profesionalnih izkušenj v prodaji, 20 let profesionalnih izkušenj v kreativnem sektorju,
- avtor knjige Imagine This – The Transformative Power of Edu-Larp in Corporate Training & Assessment (Rollespilsakademiet, 2018),
- licencirani trener po metodi Experiential learning & Critical Pedagogy (Freire/Kolb) pri International Experiential Learning Network (Estonija),
- član Futures Europe Network, ter ustanovitelj slovenske Meetup® skupine Futurists,
- diplomiral iz Sociologije in menedžmenta človeških virov,
- sodeloval je s številnimi domačimi in tujimi organizacijami, kot so Austrian Airlines, Hewlett-Packard, Samsung, Toshiba, Astellas Pharma, Atlantic Grupa, Court of Moravia, Mimovrste=), Simobil, Studio Moderna, Talum, Lesnina, Gorenje, Združenje Manager, Intesa Sanpaolo, Merkur, Generali, HSE, Deloitte idr.
Potek in navodila za spremljanje (17. 11. 2020)
Dogodek bo potekal online z uporabo video konferenčne platforme Zoom. Navodila v zvezi z dostopom do webinarja ter ostale podrobnosti boste prijavljeni prejeli dan ali dva pred dogodkom.
9:00 - 9:10 | Pozdrav s kavo in pecivom (v lastni režiji ?) ter predstavitev aktualnih podjetniških podpornih aktivnosti RRA Koroška in partnerskih institucij |
9:10 - 10:40 | Prvi del programa |
10:40 - 11:00 | Odmor |
11:00 - 12:15 | Drugi del programa |
12:15 - 12:30 | Povzetek in zaključek ter vprašanja udeležencev |
Prijava ni več možna. Spremljajte pa naše prihodnje aktivnosti v rubriki "Aktualno".
Udeležba je BREZPLAČNA, OBVEZNA PA JE PRIJAVA (do 13. novembra 2020).
Organizator: Mrežni podjetniški inkubator Koroška
Dodatne informacije: jure.knez@rra-koroska.si I 059 085 190
Dogodek poteka v okviru projekta »SIO RRA Koroška 2020-22«, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.