četrtek, 9. december 2020, 10:00 – 13:30
lokacija: online dogodek na platformi Zoom
Tako v privatnem kot v službenem življenju smo se bili v zadnjih mesecih primorani privaditi novi »korona« realnosti. Na službenem področju se srečujemo z mnogimi izzivi, eden izmed njih je tudi vodenje ljudi, ki delajo od doma. Ali pa ekip, ki delajo delno doma, delno v podjetju.
Da boste tudi v teh novih časih uspešno nadaljevali svojo zgodbo, vam z MPIK Webinarjem ponujamo znanje, prijeme in obilo dobre energije, ki vam bodo koristili pri vodenju ljudi od doma in v pisarni. Vodil ga bo mednarodni priznani poslovni trener in coach Branko Žunec.
Z udeležbo na dogodku boste spoznali:
- Kako koordinirati in spremljati delo sodelavcev, ki delajo od doma (priprava, prioritete, fokus, sledenje, kontrola uspeha, feedback,…).
- Kateri so izzivi vodenja v novih časih (delo v pisarni, delo od doma, odzivnost, zavzetost, motivacija…).
- Kako uskladiti ekipo v pisarnah z ekipo doma, da dosežemo čim večjo skladnost in dobro delovno vzdušje.
- Kako organizirati delo doma, da je učinkovito, ne glede na motnje (skrivnost vrhunskih mladih športnikov).
- Pravilo »3x10 minut« na dan za vodje, za krepitev, fokusa motivacije in zavzetosti sodelavcev.
- Kako preprečiti »ljubosumje in negativnost« tistih, ki ne smejo delati od doma in tistih, ki morajo delati od doma (vsak doživlja po svoje).
- Kako se čim bolje znajti v »novih« vodstvenih vlogah (generator dobre energije, agilni organizator, digitalni psiholog…).
Dogodek je namenjen:
• vodjem, ki se želijo bolje znajti v novih vlogah in obvladati situacijo, za katero ni zapisanih standardov uspešnosti,
• podjetnikom, ki želijo tudi v novih časih ohraniti motivacijo in zavzetost zaposlenih,
• tistim, ki delajo v mešanih timih (od doma in v pisarni) in bi radi (p)ostali odlična ekipa,
• bodočim vodjem, da se bodo bolje znašli v novih vodstvenih vlogah.
Prijava ni več možna. Spremljajte pa naše prihodnje aktivnosti v rubriki "Aktualno".
Izvajalec
Branko Žunec,
direktor podjetja Družba za odličnost d.o.o., lastnik blagovne znamke BMC International, mednarodni poslovni trener in coach
- Je strokovnjak in specialist za vodenje na vseh ravneh – menedžment, leadership, top executives, učinkovito vodenje v krizi, vodenje za razvoj visoko zmogljivih timov (HPT), operativna odličnost, agilno vodenje, coaching za vodje, da vodje (o)krepijo svoj ugled, moč vpliva in vodstveno avtoriteto.
- Med njegovimi strankami so ugledna, močna in tudi svetovno prepoznavna podjetja, s katerimi gradi uspešno zgodbo od leta 2001. Nekaj od teh: Audi, Adria Mobil, Akrapovič, BSH, Combis, DHL, Emmi, Fiat, Honda, Gen-I, GKN, Lek, Mazda, Odelo Slovenija, Skaza, Palfinger, Sava turizem, Talum, Telemach, Valamar Hotels and Resorts, VW, Zavarovalnica Triglav, Žito in številni drugi.
Potek in navodila za spremljanje (9. 12. 2020)
Dogodek bo potekal online z uporabo video konferenčne platforme Zoom. Navodila v zvezi z dostopom do webinarja ter ostale podrobnosti boste prijavljeni prejeli dan ali dva pred dogodkom.
10:00 - 10:10 | Pozdrav s kavo in pecivom (v lastni režiji ?) ter predstavitev aktualnih podjetniških podpornih aktivnosti RRA Koroška in partnerskih institucij |
10:10 - 11:15 | Prvi del programa |
11:15 - 11:25 | Odmor |
11:25 - 12:30 | Drugi del programa |
12:30 - 12:40 | Odmor |
12:40 - 13:30 | Tretji del programa in zaključek |
Prijava ni več možna. Spremljajte pa naše prihodnje aktivnosti v rubriki "Aktualno".
Udeležba je BREZPLAČNA, OBVEZNA PA JE PRIJAVA (do 7. decembra 2020).
Organizator: Mrežni podjetniški inkubator Koroška
Dodatne informacije: jure.knez@rra-koroska.si I 059 085 190
Dogodek poteka v okviru projekta »SIO RRA Koroška 2020-22«, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.