četrtek, 18. marec 2021, 10:00 – 13:30
lokacija: online dogodek na platformi Zoom
Evropa je zaradi svojevrstnosti držav lahko izredno zahteven trg. Vendar se je definitivno vredno poglobiti v razumevanje posebnosti držav, ker se vsekakor obrestuje. 700.000.000+ prebivalcev in kupna moč sta samo dva razloga, zakaj je vredno razmisliti o širitvi na evropski trg.
Izvajalec webinarja Timotej Gračner je v le enem letu uspel zgraditi dominantno blagovno znamko v svoji kategoriji, vzpostaviti internetno prodajo v največjih EU tržiščih in vstopiti v 50 retail trgovin brez distributerja ali prodajnika na terenu. Na delavnici korak za korakom predstavi, kako mu je to uspelo. Gre za predstavitev konkretnih aktivnosti, ki jih lahko vsak poslušalec v svojem poslu uporabi že naslednji dan.
Z udeležbo na dogodku boste spoznali:
- kako zgraditi prodajno mrežo brez distributrjev in obdržati višjo maržo,
- kako zgraditi B2B bazo z minimalnimi stroški,
- kako izkoristiti vplivne medije za povečanje kredibilnosti vaše blagovne znamke,
- kako obdržati nizke fiksne stroške ob širitvi na tuje trge,
- kaj so glavne sestavine cold-email kampanje, ki vam bo odprla vrata v retail svet,
- kako uporabiti Instagram za inspiracijo pri uporabi zmagovalnih prodajnih kampanj.
Dogodek je namenjen:
- potencialnim podjetnikom,
- obstoječim start-up in ostalim podjetjem,
- vsem, ki jih zanima, kako v praksi prodreti na tuje trge.
Prijava ni več možna. Spremljajte pa naše prihodnje aktivnosti v rubriki "Aktualno".
Izvajalec
Timotej Gračner,
marketing Manager @ blackfire.siD
- 10 let izkušenj v spletnem marketingu,
- ex-vodja internetne prodaje pri Studio Moderna,
- upravljal Facebook kampanje s $40,000+ dnevnega budgeta,
- govorec na konferenci Affiliate World Conferences,
- ustanovitelj D2C lovske blagovne znamke Black Fire
Potek in navodila za spremljanje (18. 3. 2021)
Dogodek bo potekal online z uporabo video konferenčne platforme Zoom. Navodila v zvezi z dostopom do webinarja ter ostale podrobnosti boste prijavljeni prejeli dan ali dva pred dogodkom.
10:00 - 10:10 | Pozdrav s kavo in pecivom (v lastni režiji ?) ter predstavitev aktualnih podjetniških podpornih aktivnosti RRA Koroška in partnerskih institucij |
10:10 - 11:15 | Prvi del programa |
11:15 - 11:25 | Odmor |
11:25 - 12:30 | Drugi del programa |
12:30 - 12:40 | Odmor |
12:40 - 13:30 | Tretji del programa in zaključek |
Prijava ni več možna. Spremljajte pa naše prihodnje aktivnosti v rubriki "Aktualno".
Udeležba je BREZPLAČNA, OBVEZNA PA JE PRIJAVA (do 16. marca 2021).
Organizator: Mrežni podjetniški inkubator Koroška
Dodatne informacije: jure.knez@rra-koroska.si I 059 085 190
Dogodek poteka v okviru projekta »SIO RRA Koroška 2020-22«, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.