Uspeh produkta ni vedno odvisen samo od trga ter posledično kakovosti in povpraševanja, ampak je njegov uspeh velikokrat odvisen tudi od pravilno postavljene prodajne cene. Obstaja veliko različnih načinov za oblikovanje cen novih izdelkov ali storitev, univerzalna formula žal ne obstaja. Obstajajo pa koraki in vprašanja, na katera morate znati odgovoriti, saj lahko z njimi določite pravo prodajno ceno za svoj izdelek/storitev.
Določanje cene izdelku je eden osnovnih korakov pri gradnji uspešnega podjetja, za katerega nekateri menijo, da je enostaven. Ampak to seveda ne drži, gre za zahtevno opravilo, ki terja prave informacije in znanje, predvsem pa doslednost in ažurnost. Je pa dejstvo, da nepravilno postavljena cena lahko povzroči tržni polom celo najboljšega izdelka. Tega pa si gotovo ne želite!
Z udeležbo na delavnici boste spoznali:
cenovne modele;
cenovne politike;
marketinški miks in vlogo cene;
določanje cene in vrste cen;
izračun cene;
umestitev na trg na podlagi cene;
vpliv cene na pridobivanje investicije.
Delavnica je namenjena:
strastnim podjetnikom, ki bi želeli določiti prodajno ceno na podlagi zbranih in analiziranih informacij, in ne zgolj »po občutku«;
tistim, ki jim določanje cen ni ljubo, pa ne vedo, na kaj vse vpliva interna postavitev cen;
vsem, ki si želijo, da bi od svojega posla dobro živeli.
ustanoviteljica Alita Capital in predsednica Poslovnih angelov Slovenije:
predsednica Poslovnih angelov Slovenije z več kot 10 let izkušenj v investicijskem in poslovnem svetu;
sodeluje z inovativnimi, naprednimi in proaktivnimi ekipami, ki so del startup podjetništva;
njena največja strast je pomagati podjetnikom, da svoje ideje spremenijo v resnična, uspešna podjetja;
trenutno med drugim posvečena tudi podjetju Alita Capital, kjer vlagajo razmeroma majhne zneske, a veliko svojega časa in znanja v izjemno zgodnje ustanovitelje oz. ustanoviteljske ekipe z zanimivimi ter inovativnimi projekti;
kot solastnica je uspešno vodila švicarski sklad AlpVent AG, kjer je pod svoje okrilje sprejela uspešna slovenska podjetja, kot so Mali Junaki, TAIA, FlySentinel itd.
v letu 2021 je pod okriljem poslovnih angelov pomagala k postavitvi prvega sklada tveganega kapitala daFUND.
Nina Dremelj
Potek delavnice (9. 6. 2022)
8:45 - 9:00
Pozdrav s kavo in pecivom
9:00 - 9:05
Predstavitev aktualnih podjetniških podpornih aktivnosti in spodbud (Jure Knez)
9:05 - 10:30
Prvi del programa (Nina Dremelj)
10:30 - 10:45
Odmor
10:45 - 12:15
Drugi del programa ter vprašanja & odgovori (Nina Dremelj)
Aktivnosti v okviru projekta "SIO RRA Koroška 2020-22" sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.
Ta spletna stran uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku, omogočajo pa dodatne funkcije delovanja kot je prepoznavanje vas, ko se vrnete na naše spletno mesto. To nam pomaga pri razumevanju, kateri deli spletišča se vam zdijo najbolj zanimivi in koristni.
Nujni piškotki
Nujni piškotki naj bodo vedno omogočeni, saj lahko tako shranimo vaše nastavitve ostalih piškotov.
Če onemogočite ta piškotek, vaših nastavitev ne bomo mogli shraniti. To pomeni, da boste morali vsakič, ko obiščete to spletno mesto, piškotke znova omogočiti ali onemogočiti.